המיתוסים עוברים מפה לאוזן, ומבלי ששמים לב חלקם מקבלים מעמד של אמת מוחלטת. לא משנה מה שמעתם או מה אתם חושבים שאתם יודעים: לפניכם, חמישה מיתוסים נפוצים על עיצוב לוגו לבית העסק. אז כמה כסף באמת צריך להשקיע על עיצוב לוגו? גם אתם עומדים להיות מופתעים…

1."אין לי זמן לחכות חודשיים ללוגו ממעצב!"

לחכות חודשיים ללוגו? לא באמת. עבודה אל מול מעצבים מגלמת בתוכה המון יתרונות, אך גם לא מעט חסרונות. כלקוחות, אתם רוצים לקבל את התחושה כי אתם הלקוח היחיד. בפועל, המעצב הגרפי עובד אל מול לקוחות נוספים, מה שעלול לעכב את זמני אספקת העבודה. לשמחתכם, תוכלו גם אתם לעצב לעצמכם את הלוגו מתוך מאגר לוגואים קיים כאן באתר שלנו. בתוך שעה וחצי בלבד, תוכלו גם אתם להשיק את הלוגו החדש שלכם!

2."עיצוב לוגו מצריך השקעה כספית גבוהה"

לא נכון! כלומר, לא תמיד. עבודה אל מול מעצבים גרפים יקרה מאד, כאשר לרוב התשלום הוא עבור שעת עבודה. כמה עולה שעת עבודה? מאות שקלים. כמה שעות עבודה נדרשות לעיצוב לוגו? לא מעט. אצלנו באתר, תוכלו ליהנות מגלריה עשירה של לוגואים ב-100 שקלים בלבד! עיצוב לוגו בהשקעה של אלפי שקלים? לא בבית ספרנו. 

3."לוגו לא חשוב, העיקר הוא המוצר שאני מוכר"

לא נכון. התפקיד של הלוגו הוא לייצג אתכם ולתקשר עם הלקוחות שלכם. לומר שהלוגו לא חשוב, זה כמו להגיד שאין צורך לברך את הלקוחות בברכת ברוכים הבאים כשהם נכנסים לחנות. החוויה של הלקוחות שלכם אמנם נשענת בעיקר על המוצרים/שירותים שלכם, אך חשוב לזכור: הלוגו הינו חלק מהמעטפת העיצובית-תדמיתית. הלוגו בצבעיו ובמסרים שהוא מעביר, פונה לקהל יעד מסוים – קהל היעד שלכם. הלוגו מעורר את הרגש, מפעיל את קהל היעד ומניע אותו לפעולה.

4."5 דקות בתוכנה במחשב ויש לי לוגו פצצה!"

טכנית, תוכלו גם אתם לעצב לעצמכם את הלוגו. האם כדאי לעצב את הלוגו עצמאית? מובן שלא, זאת מאחר ואתם רוצים להתגאות בלוגו מקצועי ומרשים (ואיש לא מפקפק ביכולות העיצוב שלכם, כן?). עיצוב לוגו אמנם לא יכול להתבצע על רגע אחת, אך גם לא נדרשת השקעה רבה בזמן. אנחנו קיצרנו לכם תהליכים עם מאגר הלוגואים שלנו. תוכלו גם אתם להתרשם מתבניות העיצוב המוכנות שלנו, כאשר כל הנדרש מכם הוא לבחור תבנית ולהזין את שם העסק שלכם. 

5."אני אסתכל איך נראה הלוגו של המתחרים, אעצב משהו דומה"

זה לא שאתם לא צריכים להכיר את המתחרים שלכם, אלא שחשוב מאד לשמור על בידול וייחודיות. לא אחת נאמר כי מה שחשוב בעיקר הוא ללמוד מהמתחרים מה לא לעשות, יותר מאשר מה לעשות. אין כל תכלית בהעתקה, שכתוב או חיקוי של לוגו המתחרים שלכם. כעסק, יש לכם את הערכים והאמונות המזוהים אתכם, ואותם יש ליצוק לעיצוב הלוגו. לשאוב השראה כללית? תמיד תוכלו.