פרמטרים לבחירת מעצב גרפי ללוגו בית העסק

אפשר לומר בזהירות כי אין עוד דבר שדומה להקמה של עסק חדש. לא במקרה רבים מכנים את העסק שלהם "הבייבי שלי", ואותה התחלה חדשה מעוררת ציפיות גדולות והתרגשות גדולה. הקמת העסק, ללא כל קשר לאופיו, דורשת מכם להשקיע לא מעט זמן (וגם לא מעט כסף), והיא מבוססת על שלל צעדים – קטנים וגדולים שאתם צריכים לקחת.

אולי השלב המרגש ביותר, הוא שלב עיצוב לוגו בית העסק. מדובר אמנם על ייצוג גרפי בלבד, אך הלוגו עתיד להפוך לפנים של העסק שלכם. באמצעותו, יזהו אתכם, יתקשרו אתכם ויתחברו אליכם רגשית. לפניכם, 5 פרמטרים מובילים לבחירת המעצב הגרפי ללוגו שלכם:

1.אין דבר חשוב יותר מתיק העבודות
עד לפני לא מעט שנים, על מנת להתרשם מתיק עבודות הייתם צריכים להגיע אל משרדי המעצב. וכיום? בחינת תיקי העבודות מתבצעת דרך המחשב האישי שלכם, בכמה קליקים בלבד. תיק העבודות אמור לשקף בפניכם את האיכויות המקצועיות של המעצב. די בקלות, תוכלו להבין אילו תיקי עבודות מייצגים מעצבים יסודיים, דייקנים וחדים, ואילו תיקי עבודות לא.

מדוע חשוב להתחיל את תהליך החיפוש שלכם עם תיק העבודות? משום שכל עוד תיק העבודות אינו חופף עם הציפיות שלכם, כל יתר הפרמטרים לא באמת משנים.

2.הלקוחות איתם עבד המעצב
דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא את הרזומה המקצועי באשר ללקוחות איתם עבד המעצב. גם אם העסק שלכם עתיד להיות עסק קטן המתמקד בעיר אחת בישראל, עדיין יהיה כדאי לעבוד עם מעצב שעבד עם לקוחות גדולים. מדוע? משום שאתם יכולים להסיק ששותפות שכזו מעידה על האמון הרב שמותגי ענק נתנו במעצב. עבודה אל מול לקוחות גדולים מצריכה מהמעצב לעבור לא מעט ראיונות ולעתים גם מכרזים, כך שאם הוא אכן צלח את הדרך הזו, ככל הנראה יש לו מה להציע.

3.זמינות ועמידה בלוח זמנים
אתם עתידים להקים את העסק שלכם בעוד כחודש והמעצב גרפי מתחייב על תוצר מוגמר בתוך שלושה חודשים? תודה, לא. עליכם להבין את ההבדל שבין זמינות ובין עמידה בלוחות זמנים. ראשית, זמינות: המעצב הגרפי שעובד מולכם, צריך להתחייב מולכם לזמינות מלאה. לעתים, בעת שהוא אינו זמין לכם, הוא יכול למצוא עצמו מבזבז שעות עבודה רבות לשווא. לדוגמא:

בפגישת העבודה שלכם בחרתם לעצב את הלוגו בגוון מסוים של אדום. לאחר התלבטות של כמה ימים, החלטתם לשנות את הגוון. בעת שהמעצב לא זמין לכם, הרי שהוא עתיד לעצב את הלוגו בהתאם לסיכום הפגישה. עבודה אל מול מעצבים גרפיים שאתם מחפשים אותם ביום א' וחוזרים אליכם ביום ד'? ככל הנראה פחות ישביעו את רצונכם.

ומה באשר לעמידה בזמנים? הציגו בפני המעצב את תאריך הדד-ליין לשליחת התוצר הסופי. על המעצב להתחייב לשלוח לכם את הלוגו הסופי בזמנים הנדרשים. עיכוב בשליחת הלוגו (כולל לוגואים בגדלים שונים המותאמים לרשתות החברתיות), יכול להשפיע על תאריכי ההשקה, הפתיחת והעלאת אתר האינטרנט לאוויר.

4.מחירים
וכן, גם המחיר אמור להשפיע על החלטתכם. אמנם לא מומלץ ללכת על האופציה הזולה ביותר (בכל זאת, הזול מתגלה המון פעמים כיקר), אך בטח שאין סיבה לשלם סכומי עתק על עיצוב לוגו. כל עוד מבקשים מכם מחיר שנשמע לכם לא סביר, נסו להבין מהי התמורה. לעתים, תגלו כי אתם משלמים אך ורק על "שם", כאשר את אותו תוצר יוכל להפיק בעבורכם גם מעצב גרפי אחר.

5.המלצות על טיב השירות
מקצועיות חשובה, אך גם שירותיות. אל תתביישו לבקש מהמעצב המלצות מלקוחות שהוא עיצב בעבורם. מה חשוב לבדוק בהמלצות כאלו? עד כמה המעצב סבלני, מכיל, קשוב ומיישם את בקשות לקוחותיו.

 

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

לא מצאת לוגו מתאים? רוצה לוגו בהתאמה אישית? 
אתה יכול ללחוץ כאן ולראות את החבילות שיצרנו במיוחד עבורך או למלא את הטופס ונציג ייצור עמך קשר בהקדם

כרטיס ביקור דיגיטלי

ב 205 ₪ בלבד!