עיצוב לוגו על בסיס השראה מעסקים קיימים

כשאתם מקימים עסק, חשוב לכם מאד ליהנות מבידול עסקי ולהיות כמה שיותר "חדשניים". אותה תשוקה, באה לידי ביטוי גם בעת שאתם יושבים אל מול המעצב הגרפי, במטרה לעצב את הלוגו שייצג אתכם בשלל הפלטפורמות השונות. שאיבת השראה היא דבר מבורך! באמצעותה, אתם יכולים לקבל שלל רעיונות, לפתח רעיון גולמי לרעיון מגובש יותר ואפילו ללמוד מטעויות שאחרים עשו בדרך.

לא משנה כלל אם העסק שלכם הוא קונדיטוריה, אם אתם צריכים עיצוב לוגו לרואה חשבון או שאתם עתידים להקים בוטיק אופנה לצעירות: החלו את הדרך עם היכרות מוקדמת של הלוגואים המובילים את המתחרים שלכם.

הלוגו כמייצר חוויה בקרב קהל היעד שלכם

מעל לכל, הלוגו שלכם אמור לייצר חוויה בקרב קהל היעד שלכם. לא במקרה מושקעת עבודה רבה כל כך עם עיצוב לוגו – זאת מאחר והוא זה שהמון פעמים יגרום ללקוחות להיכנס בדלת העסק, או שלא. עד לרגע שבו תהיה לכם ההזדמנות לעשות שיחת מכירה/שירות ללקוחות שלכם, הלוגו יעשה בעבורכם את העבודה השיווקיות – הלוגו מדבר בשמכם! לכן, בהתאם לתחום העיסוק שלכם, שלבו אלמנטים שיוצרים התכתבות הרמונית עם שירותי העסק וערכיו. לדוגמא:

במידה ואת קוסמטיקאית שבימים אלו עומלת על עיצוב לוגו לקוסמטיקאיות, הרי שכדאי יהיה לתקשר ללקוחות שלך את המסרים הבאים:

  • פנאי וטיפוח
  • פינוק 
  • חוויה נשית
  • יחס אישי ואינטימי
  • תחושה של בית

התמקדו על עסקים המעניקים שירות זהה לשלכם

חשוב לציין: כשמדובר על שאיבת השראה, לא מדובר על העתקת הלוגו מעסקים מתחרים שלכם, אלא בדיוק ליהפך. ההשראה שאתם שואבים אמורה למקד אתכם על אלמנטים שהתחברתם אליהם, תוך שלילת אלו שאינכם מתחברים אליהם. בסופו של דבר המטרה היא לעצב בעבורכם לוגו מקורי המספר את הסיפור האישי שלכם, שמדגיש את הערך המוסף שלכם ויוצר את הבידול המתבקש. 

כמו כן, חשוב לדעת על אילו עסקים להתמקד. לדוגמא: במידה ומדובר על עורך דין שסיים את ההתמחות שלו ומעוניין לפתוח משרד, הרי שהוא צריך להתקמד על לוגואים של עורכי דין בלבד. עיצוב לוגו לעורכי דין מתמקד באלמנטים רשמיים בעלי טון חד וענייני. 

חשוב: למדו גם מלוגואים ש"הצליחו", וגם מאלו שפחות

אם נמשיך בדוגמא של עיצוב הלוגו לעורך הדין, הרי שכדאי לחדד נקודה חשובה: יש לבצע "סקירה" של שלל לוגואים המייצגים שלל משרדים. מעבר לכך שניתן לזהות אלמנטים קבועים בעיצוב לוגואים אלו, הרי שאפשר להבין דבר נוסף: אילו לוגואים עובדים (הם אלו המייצגים משרדים מצליחים), ואילו לוגואים לא מבצעים את עבודתם השיווקית-מיתוגית כנדרש.

העסקים המתחרים עשו את "העבודה השחורה" בשבילכם

שלב איתור הצורך ואיפיון העסק שלכם אל מול המעצב הגרפי, הוא 50% מעבודת עיצוב הלוגו. עם זאת, גם המעצבים בעצמם עושים עבודה מקדימה והיא לבדוק את הזירה אליה אתם שייכים. השראה מעסקים קיימים מאפשרת לכם במידה רבה לקצר את הדרך בדרך אל עיצוב הלוגו שלכם: אותם עסקים קיימים שכבר מיוצגים על ידי לוגו, עשו את שלל הבדיקות המקדימות הנדרשות (הספציפיות לתחום העיסוק המשותף לכם) – כך שאתם יכולים ללמוד מהם!

הלוגו: הפנים שלכם מעתה והלאה

לעיצוב הלוגו לבית העסק שלכם חשיבות עליונה! כל קהל יעד מתחבר רגשית לערכי העסק ולאג'נדה שלו דרך אותו ייצוג גרפי. דוגמא נוספת: עיצוב לוגו למשרדי תיווך. כידוע, אנשים הפונים למתווך, פונים אליו על מנת שזה יוכל להגשים להם את חלום ארבעת הקירות שלהם. לכן, יהיה כדאי לשזור אלמנטים של התחלה חדשה, פריחה ועתיד. איך ניתן לעשות זאת?

  • שימוש בצבעים מרגיעים ונעימים כמו ירוק או תכלת
  • שילוב גרפיקה של גג (מתקשר עם ביטחון, בית)
  • ציון שם המתווך גם באנגלית (מתקשר תודעתית עם פעילות נרחבת)

 

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

לא מצאת לוגו מתאים? רוצה לוגו בהתאמה אישית? 
אתה יכול ללחוץ כאן ולראות את החבילות שיצרנו במיוחד עבורך או למלא את הטופס ונציג ייצור עמך קשר בהקדם

כרטיס ביקור דיגיטלי

ב 205 ₪ בלבד!