למה עסק צריך לוגו?

אם בעבר כל בעלי העסקים היו עובדים במשרדים, הרי שכיום חלקם עובדים מהבית. חנויות במרכזי הקניות? כבר פועלות במרחב הרשת באונליין. אין כל ספק כי החיים המודרנים מביאים איתם גלים של התחדשות ושל שינויים רבים שיש להסתגל אליהם.

עם זאת, ישנו דבר אחד שנותר רלוונטי ונדמה כי אינו עתיד להיעלם בקרוב: הצורך שיש לכל בית עסק – גדול או קטן, בלוגו. שלב עיצוב לוגו לעסק מסמל את ההתקדמות שלכם רגע לפני ההכרזה הגדולה על פתיחתו של העסק שלכם!

הלוגו עתיד לייצג אתכם בשלל המדיות השונות, תוך שהוא מרמז על השירותים, המוצרים ואופי העיסוק שלכם. ככל שהלוגו שלכם יהיה פשוט יותר וענייני יותר – כך יותר טוב. המון פעמים דווקא לוגואים מעוצבים, מטשטשים את המהות ומקשים על קהל הנחשפים להטמיע אותו בתודעה.

הפנים של העסק שלכם: הלוגו

איך בונים מיתוג ולמה בכלל צריך לוגו? הלוגו הוא החולייה המקשרת ביניכם ובין הלקוחות שלכם – הוא לוחץ יד בשמכם. האם תוכלו לדמיין לעצמכם סיטואציה שבה אתם מסתובבים בסופר-מרקט ורוכשים מוצרים מבלי לדעת לאיזה מותג הם שייכים? מובן שלא. הלוגו של כל חברה מאפשר לכם להתחבר רגשית למוצר, לחבב או לסלוד ממנו, לבחור בו או לחפש חלופה של מתחרים. עיצוב לוגואים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות כעסק, ואחת הפעולות שמשפיעות עליכם לטווח הארוך.

לוגו "טוב" לא חייב לכלול מלל

עיצוב לוגו כאמור, צריך לשים את הדגש על פשטות. המטרה בסופו של דבר היא לאפשר ללקוחות הקיימים שלכם, וגם לאלו הפוטנציאליים, לזהות אתכם. סביר כי גם אתם, בעת שאתם נוסעים בכביש מהיר ומזהים ממרחק רב את האות M הצהובה המייצגת את מותג הענק "מקדונלד'ס", מתחילים לפתח רגשות ועולות בכם מחשבות: "הו, הזדמנות נפלאה לעצור להתרעננות", "אני רעב, אחטוף משהו קטן לאכול".

בהדרגה, הלוגו שלכם יבצע עבודה רגשית על קהל הנחשפים, תוך שהוא נטמע לאט בתודעה. בעוד ישנם לוגואים המבוססים על מלל + תמונה, גם ישנם לוגואים המבוססים על סמל גרפי בלבד – כמו במקרה הזה.

הלוגו מרמז על תחום הפעילות שלכם

כיצד לבחור לוגו? נקודת המוצא היא שלא כולם מכירים אתכם, והמטרה שלכם היא לתקשר את עצמכם לכמה שיותר קהלים. עיצוב לוגואים מאפשר גם לכם לתקשר את השירות או המוצר שלכם דרך מימד ויזואלי בלבד. לדוגמא: נניח והעסק שלכם הוא ג'ימבורי לילדים. בנסיעה משפחתית ארוכה, ההורים רוצים לעצור עם ילדיהם להפסקה מרעננת.

עם התקרבותם למרכז מסחרי, הם מזהים לוגו צבעוני, שבמרכזו טרמפולינה. סביר מאד כי הם יעשו קישור מהיר שבמרכז אליו הם מתקרבים, ישנה תחנת פעילות לילדים – מה שיעודד אותם לעצור. כך, מבלי שהם ביצעו אתכם כל היכרות מוקדמת, הם עתידים להפוך ללקוחות שלכם. עיצוב לוגואים הוא שלב בו אתם יוצקים אל תוך ייצוג ויזואלי את עצמכם כעסק.

הלוגו תומך את התדמית שלכם כעסק רציני, אמין ומצליח

עסק בלי לוגו הוא עסק שאוטומטית נתפש כפחות רציני, פחות אמין ופחות חזק. לוגו מעוצב וכזה שמתכתב עם ערכי העסק, יוצר נראות רצינית, עוצמתית וכזו שקל לבטוח בה. הלוגואים נמצאים בכל מקום, ורק מסיבוב קצר במרכז הקניות אתם יכולים להבחין בהם:

  • לוגואים המייצגים מסעדות מזון מהיר
  • לוגואים של מותגי האופנה הגדולים
  • לוגואים של מותגי הגאדג'טים והסלולאר
  • לוגואים של אנשי מקצוע – מעורכי דין ועד סנדרלים

עיצוב לוגו מצריך מכם להשקיע באופן חד פעמי, תוך שהתמורה שאתם מקבלים מלווה אתכם הלאה לכל שנות הפעילות שלכם!

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

לא מצאת לוגו מתאים? רוצה לוגו בהתאמה אישית? 
אתה יכול ללחוץ כאן ולראות את החבילות שיצרנו במיוחד עבורך או למלא את הטופס ונציג ייצור עמך קשר בהקדם

כרטיס ביקור דיגיטלי

ב 205 ₪ בלבד!