חידוש הלוגו הקיים – מתי כדאי?

המון בעלי עסקים חולקים את אותה הגישה: "בכל מה שטוב, פשוט לא נוגעים". אותה גישה רלוונטית גם לחידוש הלוגו הקיים שמייצג את בית העסק. לעתים, הסיבה לחידוש הלוגו הקיים לא צריכה להיות ירידה בהכנסות או מתחרה חדש שנכנס לשוק. חידוש הלוגו רוצה לעתים לבשר כלפי חוץ כי אתם עדיין כאן – רלוונטים ועדכניים יותר מתמיד. 

אז לצד המקרים בהם המוטיבציה לחידוש הלוגו הקיים איננה גבוהה, גם ישנם מקרים שכדאי בהחלט לשקול את עיצוב הלוגו מחדש. שימו לב, כי לעתים חידוש הלוגו אינו אומר לשנות לחלוטין את העיצוב, אלא פשוט לשדרג אותו. דוגמאות לכך: ZARA שרק לפני מספר חודשים חידשה את הלוגו, ואפילו Apple שמוסיפה טאצ'ים קטנים ללוגו בכל כמה שנים. אז מתי גם לכם כדאי לשקול עיצוב לוגו מחדש?
המתחרים שלכם חידשו את הלוגו? ענו להם בחזרה!תחרות עסקית היא תחרות בריאה וטובה. מדוע? משום שהיא משאירה אתכם עם יד על הדופק, וגורמת לכם דרך קבע לעבוד במרץ ובמוטיבציה. מעקב אחר המתחרים שלכם הינו מעקב חיוני והכרחי, ודרכו אתם יכולים ללמוד על הצעדים והאסטרגטיות שהם עושים. אל תשכחו לרגע, כי המשמעות של מתחרים היא מלחמה על אותו קהל יעד. מי שלא ירכוש מוצר מכם – ירכוש אותו מהמתחרים. לכן, במידה ואתם מזהים מהלך אסטרטגי-עיצובי כמו חידוש הלוגו, השיבו להם. חידוש הלוגו מחזיר אתכם לתודעה, מדגיש את הנוכחות שלכם ומשקף אתכם כשחקן מרכזי במגרש המשחקים התחרותי.
לעתים, הלוגו לא מביא תוצאות
המון עסקים תופשים את הלוגו כמעין איש מכירות, ובצדק. הרושם הראשוני של הלוקחות המתעניינים בכם, נוצר דרך הלוגו. כידוע, הלוגו שלכם אמור לספר את הסיפור שלכם, לעורר בלקוחות רגש ולגרום להם לבצע פעולה – להשאיר לכם פרטים באתר או פשוט לפנות אליכם דרך מוקדי שירות או מכירה. בעת שאתם מזהים מגמה של "עמידה במקום", כדאי לבדוק האם הסיבה היא בין היתר הלוגו. 
כשמעצבים לוגו מחדש, מבצעים את כל מסע איפיון העסק שלכם מחדש. לעתים, תופתעו לגלות כי איפיון שעשיתם לפני עשר שנים, איננו רלוונטי לפני העסק כיום: קהל היעד משתנה, המוצרים משתנים, הסטטוס שונה (ממוצר לכל כיס למוצר פרימיום) וכן הלאה. בהתאם לאיפיון החדש, יהיה עליכם לעצב את הלוגו מחדש וכך לקוות שהוא יקלע לקהלים הנכונים.
הלוגו שלכם עוצב לפני 25 שנה? שימו לב:
טכנולוגיה היא משהו שמתפתח, מתחדש ומרגש יותר ויותר מפעם לפעם. אתם לא יכולים לצפות כי לוגו שעוצב לפני שנים רבות, יעמוד בסטנדרט של הלוגואים המעוצבים כיום. הכלים, התוכנות והיישומונים בהם ניתן לעשות שימוש לטובת עיצוב הלוגו, פשוט נפלאים! השתמשו בהם על מנת לחדש את האריזה הגרפית-עיצובית שלכם, לרבות הלוגו. במידה ואתם אוהבים את הלוגו ורוצים לשמר את הקווים הכלליים שלו, תוכלו לעשות זאת. חידוש לוגו יכול לשים את הדגש גם על לוגו מדוייק יותר, חד ותואם את רוח התקופה.

אסטרטגיה מיתוגית חדשה

אתם רוצים להתחדש, לשוב לקידמת הבמה כשאתם רעננים יותר ועם בשורה עדכנית ואטרקטיבית? המון פעמים עיצוב הלוגו מחדש הינו חלק מתכנית אסטרטגיה נרחבת יותר. לשנות אסטרטגיה זה לשנות את השפה של המותג, את המוצר שאתם מציעים ולפנות לקהלים אחרים (או נרחבים יותר). מאחר והלוגו מספר את הסיפור שלכם, חשוב שהוא יעוצב בהתאם למה שאתם רוצים להביא. ישנם תקדימים לחברות ששינו את הלוגו לחלוטין. דוגמא לכך היא חברת hot הישראלית, שעשתה מהלך מיתוגי חדש לחלוטין לאחרונה, שהצריך מקהל הלקוחות להסתגל לאריזה העיצובית החדשה.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

לא מצאת לוגו מתאים? רוצה לוגו בהתאמה אישית? 
אתה יכול ללחוץ כאן ולראות את החבילות שיצרנו במיוחד עבורך או למלא את הטופס ונציג ייצור עמך קשר בהקדם

כרטיס ביקור דיגיטלי

ב 205 ₪ בלבד!