הלוגו שלכם – הפנים שלכם בתוך העסק ומחוצה לו

כשאתם מעצבים לוגו לבית העסק, אתם לא עושים זאת רק על מנת להגיד: "כן, יש לי לוגו". הלוגו שלכם הוא חלק מתהליך מיתוג כולל, כאשר הלוגו יהפוך בהדרגה לדבר המזוהה אתכם יותר מכל. אל תשכחו לרגע – הלוגו הוא הפנים שלכם בתוך העסק, אך בעיקר מחוצה לו. איך והיכן תשמישו גם אתם את הלוגו?

1.בשנת 2019: הלוגו מככב ברשתות החברתיות

עד לפני לא מעט שנים, הלוגו שהיה מעוצב בעבורכם היה מעוצב לטובת שילובו על כרטיסי ביקור, מעטפות ושלט חוץ. וכיום? מרבית העבודה השיווקית-פרסומית שלכם מתבצעת ברשתות החברתיות. כמעט כל עסק כיום, גדול או קטן, מתחזק פרופילים ברשתות החברתיות – פייסבוק ואינסטגרם. הודות לרשתות החברתיות, יש לכם אפשרות למקד את הפרסומים שלכם על קהלי יעד ספציפים, כך שקמפייני הפרסום שלכם גם חסכוניים יותר כלכלית.

בעת שאתם עומלים על עיצוב לוגו לעסק, חשוב לעצבו גם ברזולוציות המתאימות לשילוב ברשתות החברתיות. שימו לב כי מאחר והלוגו עתיד גם להיות תמונת הפרופיל שלכם, חשוב שהוא יהיה ברור וקריא גם בעת שהוא מקבל משבצת קטנה.

2.על מעטפות ממותגות, מסמכים רשמיים

הודות לטכנולוגיה המתקדמת, כיום אתם מתקשרים אל מול הלקוחות, הספקים והעובדים באמצעות תיבת המייל. לא טעיתם, גם בשיח הדיגיטלי הלוגו שלכם לוקח חלק, זאת עם שילוב הלוגו בתוך גוף המייל בחתימה האישית שלכם. חשוב להבין כי הלוגו, שנשלח עם כל מייל שלכם, עושה עבודה שיווקית. בהדרגה, הוא נטמע בתודעתם של אלו הנחשפים אליו – וזהו צעד נוסף בדרך לביסוס מותג כחלק מתהליך מיתוג.

למרות הטכנולוגיה הנפלאה, עדיין נשלחים מכתבים מודפסים ללקוחות. הלוגו שלכם אם כן, כמו עיצוב לוגו לרופאים, עתיד להיות מודפס גם על מעטפות ממותגות, הצעות מחיר, מכתבים רשמיים ומסמכים עליהם אתם חותמים. מאחר ורוב ההדפסות במסגרת בתי עסק מתבצעות בשחור-לבן, חשוב לעצב לוגו שיכול להתאים גם לצבעים אלו.

3.מרצ'נדייז שתחלקו באירועים עסקיים

כבית עסק, סביר מאד שאתם לוקחים חלק באירועים עסקיים שונים לאורך השנה: תערוכות, כנסים, מפגשי יזמים וכן הלאה. מדובר על אירועים שיש לכם הזדמנות לעשות בהם יחסי ציבור נפלאים לעסק שלכם! העברת מסרים שיווקיים לא חייבת להתבצע רק במסגרת של "פרסומת קלאסית", אלא גם באמצעות שלל מרצ'נדייז. דוגמאות: עטים, מחברות, חולצות, תיקים, ספלים, דיסק-און קי ועוד. בעת שאתם מדפיסים את הלוגו על המרצ'נדייז שתחלקו לקולגות, אורחים ולקוחות – אתם יוצרים פרסומת שיווקית שמתגלגלת הלאה.

4.הלוגו על שלטי פנים מוארים בתוך העסק

בתוך העסק שלכם – החנות או המשרד, תוכלו להציב גם שלטי פנים מוארים של הלוגו שלכם. כשרוצים לבסס מותג חזק, נוטים לשזור את האריזה המיתוגית כולה פשוט בכל מקום! נסו לחשוב לדוגמא על רשת אופנה גדולה כדוגמת ZARA. שלט החנות לא מופיע מעל לדלת הכניסה, אלא גם בתוך החנויות: באזור תאי המדידה, שלט פנים מואר באזור הקופות, בכניסה למחלקות הילדים והגברים וכן הלאה.

שילוב שלטי פנים עם הלוגו שלכם, מכניס את הלקוחות שלכם ואת העובדים שלכם לעולם שכולו אתם והמותג שלכם. 

5.מה תרצו להיות כשתהיו גדולים? הלוגו על שלטי חוצות

אז נכון, עד לרגע בו תהיו גדולים תצטרכו לעבוד, וקשה. עם זאת, כשמעצבים לוגו, כדאי תמיד לחשוב צעד אחד קדימה. הלוגו שלכם יהיה זה שיספר את הסיפור שלכם גם ללקוחות הקיימים, אך גם לאלו הפוטנציאליים. מסעות פרסום גדולים ברמה ארצית, שמים את הדגש בעיקר על הלוגו – זאת על מנת ליצור את הקשר הרגשי-תודעתי של הקהל עם המותג שאתם רוצים לקדם. נסו לחשוב עד כמה הלוגו הנוכחי שאתם מעצבים עתיד להתאים גם לשלטי חוצות גדולים.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

לא מצאת לוגו מתאים? רוצה לוגו בהתאמה אישית? 
אתה יכול ללחוץ כאן ולראות את החבילות שיצרנו במיוחד עבורך או למלא את הטופס ונציג ייצור עמך קשר בהקדם

כרטיס ביקור דיגיטלי

ב 205 ₪ בלבד!