השקת לוגו חדש במדיה חברתית – מדוע כדאי?

אחרי שלל סקיצות, הגעתם להחלטה: יש לכם לוגו חדש! כבעלי עסק, אחד הדברים היותר מרגשים הוא להציג את הגרסה החדשה שלכם, שלעתים באה לידי ביטוי באמצעות האריזה העיצובית החדשה שלכם. הלוגו הוא זה שחודר בסופו של דבר לתודעת הלקוחות – הקיימים והפוטנציאלים. עיצוב לוגו הינו תהליך מתמשך, המבוסס על כמה שלבים מהותיים:

  • איפיון מעמיק ויסודי של העסק
  • מה אתם מציעים ולמי אתם מציעים
  • אילו צבעים ופונטים נכונים ללוגו
  • איך נראים הלוגואים של המתחרים שלכם ועוד…

אחרי מסע ארוך, מרגש ומפרה, גם אתם רוצים לשתף את הלוגו שלכם! השאלה הגדולה היא – היכן? כיום, המון עסקים – גדולים וקטנים כאחד, בוחרים לחשוף את הלוגו החדש שלהם ברשתות החברתיות – באינסטגרם ובפייסבוק. מדובר על מהלך שיווקי נכון, כך שבמידה וגם אתם מתחדשים בקרוב בלוגו, כדאי לכם להשיק אותו בנכסים הדיגיטלים שלכם. 

צרו באז, התעניינות ואחוזי חשיפה גבוהים
כבר בשלבים בהם אתם עומלים על עיצוב לוגו, תוכלו לשתף את העוקבים שלכם כי בקרוב תחשפו בפניהם משהו מרגש. כידוע, על מנת ליצור באז ברשתות החברתיות, אתם צריכים לייצר עניין, לגרות את הגולשים ולהחדיר בהם סקרנות רבה. כך לדוגמא: 10 ימים לפני חשיפת הלוגו, תוכלו לשתף בכל יום תמונה של הספירה לאחור. בכל יום, תעלו תמונה עם מספר אחר, וכמות התגובות, הלייקים והשיתופים תפתיע גם אתכם. מה יוצא לכם מזה? 
תוכלו ליצור מעורבות גבוהה בקרב העוקבים שלכם, מה שמוליד אחוזי חשיפה גבוהים יותר לפרופיל באינסטגרם ובפייסבוק, תוך שתוכלו גם ליהנות מעוקבים חדשים שיחשפו אליכם. זו דוגמא איך ניתן למנף תהליך של עיצוב לוגו, לנתיבים שיווקיים נוספים שמקדמים אתכם.
חשיפה אל מול כמות גבוהה של משתמשים!
בעת שיש ברשותכם את הלוגו החדש, אתם רוצים לחשוף אותו בהתרגשות גדולה! אין חברה שמשיקה לוגו חדש ולא מבשרת עליו בעיתונות, ברשתות החברתיות או באירוע השקה נוצץ. כיום, הרשתות החברתיות מסתמנות כפלטפורמות היעילות ביותר בכל מה שקשור לחשיפה. העוקבים שלכם רוצים לקבל מכם עדכונים וחדשות חמות, וכדאי בהחלט שתספקו להם את שהם רוצים.

לאחר שהסתיימה הספירה לאחור, תוכלו לחשוף את השעה שבה תגלו לעוקבים שלכם את שיש לכם לספר. באותה השעה, העוקבים יכנסו אל הרשת החברתית במטרה לצפות בלייב בעדכון שלכם. כך, אתם יוצרים חשיפה גדולה והתעניינות אדירה בכם. עבור המון עסקים, מדובר על דבר מהותי שכן הוא משיב לתודעה מותג, שירות או מוצר. למה תוכלו לצפות? להתרגשות גדולה, שיתופים ותגובות נלהבות.

התגובות ללוגו החדש כאינדיקציה מעולה עבורכם במידה ותחשפו את הלוגו החדש באירוע השקה מצומצם עם עיתונאים, לא תוכלו לדעת מה העוקבים/הלקוחות  שלכם חושבים על הלוגו. סביר להניח כי חלק גדול מהעוקבים הם בעצם לקוחות קבועים שלכם, שחשוב להתחבב גם (ובעיקר) עליהם. שיתוף ברשת החברתית מאפשר לכם להבין אונליין האם הם אהבו את הלוגו החדש, מה דעתם ועד כמה הם נלהבים מהעיצוב העדכני ששיתפתם. התקשורת הישירה אל מול העוקבים/לקוחות שלכם תעשה לכם רק טוב:

  • אתם הופכים את הלקוחות לשותפים לדרך
  • תחושה כי אתם מתקשרים מולם ב"גובה העיניים"
  • אינדיקציה לדעת האם הלוגו תפס או לא
  • אתם מעודדים השארת תגובות = יצירת מעורבות וחשיפה

איך יוצרים באז גדול עוד יותר עם חשיפת הלוגו?

די בקלות! מאחר ומדובר על יום חג פרטי לעסק שלכם וללקוחות הקבועים, העניקו מתנות! כך לדוגמא, תוכלו להעניק ל-24 שעות אחוזי הנחה לרכישת מוצר או שירות דרך בית העסק שלכם. כך, השקת הלוגו הופכת להיות מעניינת ואטרקטיבית יותר עבור הקהל שלכם. זיכרו: פרוייקט עיצוב לוגו מגלם בתוכו פוטנציאל לחשיפה לקהלים נוספים, החזרת המותג לתודעה ואף חיזוק חווית הלקוחות עם מבצע מפתיע.